روش های ارسال

سرعت خرید را لمس کنید

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.

کن کالا با شرایط ارسال سریع‌ و پرداخت در محل، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است. در حال حاضر طرح تحویل اکسپرس درتهران فعال شده است، اما به زودی شهرهای دیگر با را هم پوشش می‌دهد.

تهران

سفارش‌ها در شهر تهران مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنند، تحویل داده خواهد شد. همچنین امکان تحویل سفارش در همه روزهای هفته وجود دارد و سفارش‌‌‌‌های با ارزش بیش از یکصد میلیون تومان در شهر تهران رایگان ارسال می‌شوند.

کرج

سفارش‌ها در شهر کرج، مطابق بازه زمانی که از طرف با کالا با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل داده می‌شود که بسته به زمان ثبت سفارش، همان روز یا روز بعد خواهد بود.

سایر شهرستان ها

امکان تحویل سفارش‌هایی که تا ساعت 12 روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ثبت شوند، 3-5 روز بعد وجود دارد. سفارش‌هایی که بعد از ساعت 12 و یا روزهای پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد پردازش خواهد شد.

تماس با ما